Camperplaats De Kleine Geest

Linden, Cuijk, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Een fijne plek in een prachtige omgeving! mooie ruime verharde plaatsen met een mooi stukje groen er naast waar onze hond erg blij mee was. Alles aanwezig wat je wenst en meer! Sanitair ook uitstekend 👌 en super vriendelijke eigenaren ☺️. Wij komen hier vast weer terug

• juli 2024

erg mooi plekje .goed en schoon sanitair zeker een plek om terug te komen.hopelijk is het met Marius dan ook weer beter .want met krukken rond lopen .ook al doe je het goed valt niet mee sterkte verder.gr George en Lia

• juli 2024

Top…grote verharde plaatsen met stukje gras er bij. Stroom/water..schone douches. Centrale ligging Cuijk 7km en Grave 5km met de fiets. Komen zeker een keer terug. Bedankt.

Camperplaats De Kleine Geest