Schijf, Rucphen, Noord-Brabant, Nederland

SVR camping - honden aangelijnd - centrum 500m

• Schijfsebaan 6A

4722 SG, Schijf, Nederland
  • € 23,50 • 1 apr. t/m 31 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

Fijne, stille plek. Ben hier nu twee keer geweest en het was beide keren heerlijk. Het sanitair is perfect en ik vind het geweldig hoe je je afval kunt scheiden. De hertjes zijn leuk en Carla is behulpzaam en gezellig. het dorpje is ook heerlijk overzichtelijk. ik hou er van.

• augustus 2021

Brugt-en-Angela

Dankjewel voor jullie leuke review .... Wij wensen jullie nog veel kampeerplezier.

• juli 2021

Henn-Es

Bedankt voor uw review... vervelend voor jullie dat er toch een aantal dingen waren, waardoor uw verblijf op onze mini camping toch niet zo aangenaam was. Om op uw opmerking te reageren van de openingstijden van het kantoor..... Deze variëren idd. Ik heb ook nog een baan buitenshuis en ik heb daar de tijden op aangepast. Het feit dat u die ene ochtend dat u wilde betalen voor een gesloten deur stond, kwam helaas doordat ik wegens prive omstandigheden even ergens anders moest zijn. Het loopt weleens anders dan dat je wil in het leven. Voor wat betreft de milieuheffing pppd is voor het gebruik van sanitair en lozen water. Op onze camping kunnen gasten heel veel vuil gratis scheiden. Papier, plastic en blik, lege flessen en etensresten voor de kippen. Blijft over, heel weinig restvuil. Dit kan evt mee naar huis genomen worden, zeker na een weekendverblijf, denk ik. Dus niemand is verplicht om deze 1,50 te betalen. Thuis moeten we ook vuilnis scheiden en betalen we er ook heffing over. Ook wij als camping. Voor wat betreft het "geluid, lawaai" zoals u het noemt van onze kinderen onder het afdak, dat was idd toevallig dat weekend dat u bij ons stond. Die mochten, na anderhalf jaar stilgelegen te hebben vanwege COVID, weer aan het werk en moesten derhalve hun verkoopwagens ed weer in orde en schoonmaken. Dit brengt idd wat extra geluid mee. Onze oprechte excusses hiervoor. Ze waren misschien een beetje te enthousiast. De GRATIS Wifi was ook in die periode een drama. Vanwege de drukte op de camping kon ik me er ook niet op focussen en heb het toen even gelaten voor wat het was. Inmiddels heb ik stappen ondernomen en onze gratis Wifi werkt gewoon weer. Hij is niet super snel, maar werkt wel. Bedankt voor uw compliment over mijn enthousiasme en ons sanitair, dat waardeer ik zeker. Ik wens jullie nog veel kampeerplezier met jullie camper en nog vele mooie zomers.

• augustus 2021

• juli 2021

Henn-Es

• € 23,50 • 1 apr. t/m 31 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie