karanza

Beste, Ik wil graag even reageren op uw review. Dank voor het feit dat u onze camping mooi vindt. Ik was zelf door omstandigheden het bewuste weekend niet aanwezig maar werd vervangen door zeer capabele mensen. Het opdringen van een SVR lidmaatschap is niet het juiste woord. Het was een tip. Namelijk bij geen lidmaatschap SVR betaald u per twee personen € 6,00 extra per nacht. (staat vermeld op onze website) Omdat u zo verschrikkelijk obstinaat ging doen bij het afrekenen heeft Wim u de stroom , die bij ons betalen naar verbruik is, niet laten betalen en u heeft de € 6,00 extra per nacht niet hoeven te betalen. Onze camping is inderdaad gesitueerd aan een doorgaande weg. Echter toen uw dochter op de camping arriveerde had zij de keuze tussen twee plaatsen achter op de camping of twee plaatsen aan de wegzijde. Dus die keuze was geheel aan jullie zelf. U schrijft dat alles bij ons extra geld kost. Gasten kunnen bij ons GRATIS oud papier, potten en flessen, blikwerk en plastic en etensresten voor de kippen achterlaten. Blijft er over een klein beetje restafval. Dit is mee te nemen naar huis of achter te laten bij ons voor € 1,50 per zak(je). Voor afstorten van vuilnis moet er helaas bij ons in Nederland betaald worden. U wilde nog gaan wandelen en dan rond 16.00 uur ongeveer de camping verlaten. Bij iedere camping waar u eerder arriveert of later vertrekt betaald u daar een bijdrage voor, dat is bij ons niet anders. Ook daar kreeg u van Wim reductie voor, want u hoefde dan maar voor 1 gezin deze € 10,00 te betalen. Dat wilde u ook niet want niks was er meer goed. Uiteindelijk heeft Wim u € 90,00 laten betalen voor twee nachten, terwijl de rekening eigenlijk € 129,60 had moeten zijn. En voor de goede orde, onze camping was niet leeg, met jullie erbij stonden er 16 kampeermiddelen. Er was inderdaad in de buurt een feestje bij omwonende, maar daar hebben wij als camping helaas geen invloed op. Was ik thuis geweest had ik daar vast actie op ondernomen, maar daar heeft u nu niks aan. Heel vervelend dat u dat heeft mee moeten maken. Wij wensen u nog veel camperplezier.

camper-lolo

Beste Hr. van Kampen, dank voor uw review. Ik wil echter even reageren op uw opmerking over onze dochter. U heeft vanaf het moment dat u op de camping kwam, commentaar gehad op onze dochter. U wilde bepalen dat zij, met de zomerse temperaturen van 26 graden s ' avonds, maar in hun caravan moesten gaan zitten, want u had er "last" van dat ze buiten wat zaten te praten. Ook hadden jullie er last van dat ze even een kast aan het uitstofzuigen was s ' avonds om half 9. De andere gasten die er op dat moment ook stonden hadden niets vernomen van deze "geluiden". U verweet mij dat ik op mijn website had staan dat wij een rustige camping hadden en daar moest ik dan maar voor zorgen. Beste Hr. van Kampen, u verstond onder rustige waarschijnlijk doodse stilte. Dit moet u echter op een andere plaats zoeken. Het ongezellige sfeertje tijdens uw korte verblijf heeft u helaas zelf gecreëerd. Ik heb al 18 jaar mijn camping en er is nog nooit iemand weggereden. Dit zegt waarschijnlijk meer over u dan over onze camping. Wij wensen u het beste.........

Heerlijke minicamping met alles wat je nodig hebt, zelfs een centrifuge. Toiletten en douches zijn prima, Wifi was ook goed. goede uitvalsbasis om te fietsen en te geocachen.

Reevos

Dankjewel voor je review. Fijn dat het jullie goed is bevallen. Nog veel kampeerplezier en graag nog eens tot ziens. Groetjes Carla

SVR Minicamping De Schijvenaer