Gezellige ontvangst door de dochter en eigenaresse mooie omgeving en fijne camperplek. Heerlijk rustig overdag en in de nacht we stonden er zelfs een nacht alleen. Schoon sanitair en je kunt er zelfs schoonwater pakken bij de camperplek. En op fietsafstand van Schijndel. Een aanrader deze plek.

RonThea

Wat een geweldige plek, wij worden hier blij van. Super vriendelijke ontvangst. Heel erg schoon sanitair en goede wifi. Mooie omgeving om te fietsen en een leuk centrum. Wij gaan zeker nog een keertje terugkomen!!

RMCampervan

vriendelijke eigenaars wij staan hier voor de tweede keer, lekker rustig is een aanrader om hier te staan

Camperplaats Weibos