heerlijke camping om op te staan, rust, schoon sanitair goed onderhouden plaatsen,ruim, mooie prijs en super aardige mensen! dichtbij de stad en de bedafs. we komen hier 2 x per jaar effe een lang weekend, opladen....

Bouwmeester47

Fijne camping met ruime plaatsen. Erg gastvrij en de omgeving is ook echt top, voor zowel wandelaars als fietsers. Het sanitair is echt top! Kortom een echte aanrader!

Quita

Dit was onze tweede keer. Sanitair is nu nieuw. Ook extra douches en wc’s bij gebouwd. Ruime plaatsen en prima ligging, genoeg te doen in de buurt kortom een aanrader!

Minicamping Bedafs Hofke