Camperplaats het Peelvenneke

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2024

Leuke plek om wat te hengelen ik heb niet veel gevangen maar toch plezier gehad. Er staat nog wat te gebeuren op de camping maar dat komt alleen maar ten goede van deze plek. Zeker een plek om nog eens een keer terug te komen. Groet Mario

M&M4

Wat een leuke review. Hartelijk dank hiervoor. We zien u graag in de toekomst weer een keer terug op onze camping. mvg, Het peelvenneke.

Jos-de-B

Wat een fijne review! Het klinkt alsof je echt hebt genoten van je verblijf. De grote plekken bij de visvijver en de steigertjes zijn inderdaad perfect om te ontspannen, zelfs zonder te vissen. Fijn dat de faciliteiten schoon waren. Goede tip om fietsen mee te nemen, zo kun je de omgeving beter verkennen. Bedankt voor het delen en hopelijk tot snel weer! 🚴‍♂️🌲🛶 mvg, Het Peelvenneke

echt we hebben weer genoten van deze plaats,en komen zeker weer terug . Ik heb ook lekker kunnen vissen ,en heb zelfs goed gevangen, zowel karper als brasem

Toon-en-Monique

Wat een leuke review. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en dat we jullie weer terug gaan zien. Tot de volgende keer. mvg, Mark Zegers Het Peelvenneke

• juni 2024

Camperplaats het Peelvenneke