Camperplaats het Peelvenneke

Zeeland, Landerd, Noord-Brabant, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

echt we hebben weer genoten van deze plaats,en komen zeker weer terug . Ik heb ook lekker kunnen vissen ,en heb zelfs goed gevangen, zowel karper als brasem

Toon-en-Monique

Wat een leuke review. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en dat we jullie weer terug gaan zien. Tot de volgende keer. mvg, Mark Zegers Het Peelvenneke

Mooie camping in opbouw en als je van vissen houd dan zit je helemaal goed, Top

a.j-kivits

Wat leuk om te horen dat je hebt genoten van onze camping in opbouw en de vismogelijkheden geweldig vond! We kijken ernaar uit je in de toekomst weer te verwelkomen. Bedankt voor je positieve review. Gr. Fam Zegers Het Peelvenneke

mooie camping, vriendelijke beheerders (eigenaars). nu tijdelijk toiletgebouw, het originele is in renovatie.

gert-en-marja

Hartelijk dank voor jullie positieve beoordeling, Gert en Marja! We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. We hopen jullie snel weer te zien op onze camping! Gr. Fam Zegers Het Peelvenneke

Mooie camping in opbouw en als je van vissen houd dan zit je helemaal goed, Top

Over ons

About us image
Sinds juni 2021 hebben wij, twee gezinnen met een gezamenlijke droom, vol enthousiasme Het Peelvenneke overgenomen. Vanaf dat moment zijn we met volle energie aan de slag gegaan om onze droom te verwezenlijken: een fijne kampeerplek in de natuur. Met vastberadenheid en toewijding hebben we al diverse stappen kunnen zetten om Het Peelvenneke te optimaliseren en te verbeteren. En we zijn nog lang niet klaar!

Camperplaats het Peelvenneke