Camperplaats het Peelvenneke

Zeeland, Landerd, Noord-Brabant, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wij hebben afgelopen nacht voor het eerst overnacht met onze nieuwe camper. De ontvangst was goed en de eigenaar behulpzaam. Mooie plek. Gemêleerd publiek. Bedankt voor de mooie ervaring!

Bram&Tavita

Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben. Hartelijk dank voor jullie mooie review. En wellicht tot een volgende keer. Mvg, Het Peelvenneke.

Heerlijk rustige camping. Wakker worden met het geluid van de fluitende vogels. Mooie ruime plaatsen aan een van de vis meren.

gweitzel

Hartelijk dank voor de mooie review en wellicht tot een volgende keer. Mvg, Fam Zegers Het Peelvenneke.

Over ons

About us image
Sinds juni 2021 hebben wij, twee gezinnen met een gezamenlijke droom, vol enthousiasme Het Peelvenneke overgenomen. Vanaf dat moment zijn we met volle energie aan de slag gegaan om onze droom te verwezenlijken: een fijne kampeerplek in de natuur. Met vastberadenheid en toewijding hebben we al diverse stappen kunnen zetten om Het Peelvenneke te optimaliseren en te verbeteren. En we zijn nog lang niet klaar!

Camperplaats het Peelvenneke