• mei 2021

Zeer gastvrije eigenaars. Sanitair prima, en schoon. Omgeving.. natuur..wandelen..fietsen..parachutespringen..de Slufter. Camperplek ruim voldoende. WiFi prima. En betaalbaar. Wat wil een mens nog meer? Een aanrader in mijn beleving.

• mei 2021

Vriendelijke ontvangst. Mooi plekje met prachtige zonsondergang. Kindvriendelijk. Douches waren wat minder, maar sanitair was wel schoon

• juni 2020

Vriendelijke ontvangst. Ruime plaatsen, lekker groen gras. Prima plek om een paar dagen te staan en Texel te verkennen.

• juni 2020

Boerderij-camping Nieuw Duinoord