• augustus 2020

Camperplaatsen met net prive sanitair. Camping ligt op redelijke fietsafstand van Den Burg en De Koog, maar ook het strand t.o.v Paal 17 en Ecomare is goed bereikbaar. Wel jammer dat er veel onkruid aanwezig was op de plekken. Voor de rest een eenvoudig maar prima camping.

• juni 2020

Wij stonden op een camping plaats met eigen sanitaire. Mooie ruime plek. er zijn vier camperplekken achter op de camping ook met eigen sanitaire. Wij vonden het erg achter afstaan. Heerlijke afhaal maaltijden van Basserie Beers gehaald.

• juni 2020

Vakantiepark de Koorn-aar