4 sterren voor de camping, 5 voor de vriendelijke en behulpzame uitbaatster. ik ben het compleet oneens met de vorige review. Je kampeert op een boerderij, dan klaag je toch niet over wat gras tussen de verharding? Puur natuur zoals het hoort. Voor ons Toppie!

luc.cecile

Wat jammer dat de camping niet zo was als dat jullie gehoopt hadden. Inderdaad was de camping slecht gemaaid. Op onze instagram pagina kan je zien dat we de camping 3 dagen geleden gemaaid hebben. De tarieven heb ik inmiddels ook aangepast. We proberen altijd ons best te doen om het zo goed mogelijk te verzorgen. Helaas zijn er soms factoren die het bijvoorbeeld niet toelaten om bijvoorbeeld het gras te maaien, zoals het weer en andere werkzaamheden op de boerderij. Bedankt voor jullie review.

Top platz. Ideale locatie voor bezoek aan Den Burg, Oude Schild en De Koog en verder. Heerlijk rustig. Goed en schoon sanitair. Heel hartelijke ontvangst van super vriendelijke eigena(a)r(esse).

Boerderijcamping Don Voorzorg