Julianadorp, Den Helder, Noord-Holland, Nederland

Camping Koegras

locatie op rustige camping - voorjaarsvakanties = hoogeioen - ruime staanplaatsen - sanitair (2015) - fietsenverhuur - broodjesservice - speelmogelijkheden - ruime recreatieruimte - strand 2km - centrum 1km

• Langevliet 21

1788 KV, Julianadorp, Nederland
  • € 19,66 • 15 mrt. t/m 30 jun.

€ 22,66 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,66 • 1 sep. t/m 1 nov.

• Best Deal Camping Card, NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

keurige camping met prachtig sanitair. heel hartelijk ontvangen. wij komen hier zeker nog een keer terug.

• april 2022

Fijne gemoedelijke camping. Keurig en schoon sanitair. We mochten op de buitenrand staan met uitzicht over de bollenvelden. We komen graag nog een keer terug.

• augustus 2021

is een heel mooie camping voor tenten en caravans. Is niet ingericht op campers groter dan 6,5 meter. Plekken zijn te krap bemeten!

niek

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn te horen dat u onze camping mooi vond. De meeste van onze plaatsen zijn 10 meter breed. Er komen jaarlijks veel gasten bij ons met kleine en grotere campers. Zeker ook van 7 meter en langer. Deze kunnen bij ons altijd prima staan. Soms is het lastig om tussen 2 andere campers/caravans in te parkeren maar met wat hulp is dit altijd goed te doen, zo niet dan wordt er naar een andere oplossing gezocht.

• april 2022

• augustus 2021

• Langevliet 21

1788 KV, Julianadorp, Nederland

• € 19,66 • 15 mrt. t/m 30 jun.

€ 22,66 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,66 • 1 sep. t/m 1 nov.