makkelijk aan te rijden. zeer schoon sanitair. vriendelijke mensen. zeer rustgevend. we komen zeker meerdere malen terug. op onze favorieten lijst.

prinsm998

We werden hartelijk verwelkomd en kennisgemaakt met deze uitstekende plek. Alles waar het kampeerhart blij van wordt, is in perfecte staat. Hartelijk dank familie Sijm 🤗 …we komen graag terug. Uwe en Susanne

Uwe-US48

Rond koningsdag bij deze prachtige camperplaats gestaan. Heel vriendelijke eigenaren en zeer goede sanitaire voorzieningen. Op koningsdag kwam de eigenaresse nog een lekker oranjecakeje brengen. Hoewel onze thuisbasis op Texel is komen we hier graag nog eens langs Piet en Magda (FFD'RUUT) Texel.

• Westermiddenmeerweg 9

1775 RL, Middenmeer, Nederland