Camperlocatie Bij Sijm

Middenmeer, Hollands Kroon, Noord-Holland, Nederland

Camperlocatie Bij Sijm

Landelijke en rustige ligging - A7 1km - weids uitzicht - fietsenhekjes - picknickbanken - schommelbank - jeu de boules-baan - supermarkt 2km - IJsselmeerkust en Medemblik voor zwemmen, vissen, winkelen en hapje eten 7km - locatie ligt aan route fietsnetwerk - centrum 1,5km

• Westermiddenmeerweg 9

1775 RL, Middenmeer, Nederland

• juni 2021

dit zijn de juiste CP. met vriendelijke mensen en goed verzorgde sanitair en zeker de Cp plaatsen.

• juni 2021

Voor de vierde keer hebben we hier gestaan. Hartelijk ontvangst van een zoon van de beheerder. De voorzieningen zijn perfect. Wifi is verbeterd. De CP was goed bezet en wij mochten op de reserveplaats staan. Vrij uitzicht over akkers en de snelweg A7. Een plaats om nog eens te bezoeken.

• juni 2021

Truus en Nico wat een schitterende camperplaats hebben jullie in 1 woord geweldig mooi schoon sanitair keurig grasveld en super aardige zoons en heel behulpzaam. Komen zeker terug. Voor ons een TOP PLAATS!! Een dikke 10.

• Westermiddenmeerweg 9

1775 RL, Middenmeer, Nederland