Camperlocatie Bij Sijm

Middenmeer, Hollands Kroon, Noord-Holland, Nederland

• juli 2024

Alweer voor de derde keer hier gestaan. weer met veel plezier. Truus is vriendelijk en behulpzaam. alles super netjes en schoon. We beginnen de polders steeds leuker te vinden, ik zeg "tot de volgende keer"

• juli 2024

Mooi camperplaats alles netjes en tot de puntjes geregeld , voor wie van rust houdt dit is echt de ideale plaats. Sanitair is goed schoon en netjes, Eigenaren van een tulpenbollen bedrijf, vriendelijke ontvangst. Samengevat dikke 10.

• Westermiddenmeerweg 9

1775 RL, Middenmeer, Nederland