De prijs is nu €60 per nacht (stacaravan en 2 personen) inclusief toeristenbelasting. Anders zoals beschreven door de voorgangers. Locatie is waarschijnlijk de bepalende factor voor de prijs. Maar kom niet terug. Te duur voor een wat betere stacaravan parkeerplaats!!!

Sunlight1117

We betaalden 53 euro per nacht en ook nog eens 1,50 euro voor een douchemuntje. Goed verhard terrein met schelpengruis. Boomstammen en betonbalken dienen als afscheiding tussen de plaatsen. Kaal sfeerloos terrein. Oud sanitair, wel super schoon.

Camping Bloemendaal