we stonden op het stuk bij de parkeerplaats. wel alle faciliteiten maar geen mooie plek. echt bedoeld als je in de jachthaven moet zijn

FrankNiek

Beste FrankNiek, bedankt voor uw recensie. Deze recensie heeft u geplaatst bij de informatie betreft onze Camping en u geeft aan op ons Camperterrein te hebben gestaan. Wellicht is er iets verkeerd gegaan bij het reserveren en had u dus op onze Camping willen staan? Hier heeft u namelijk een heel ander uitzicht! Wij hopen u nog eens als onze gast te mogen begroeten maar dan op de juiste locatie en dan hopen wij ons sterren gemiddelde weer op te kunnen krikken. We horen graag van u.

Berner19

Bedankt voor de mooie review! Het camperterrein dat je benoemt aan de andere kant van de haven is inderdaad goedkoper en is meer ingericht op korte verblijven . Hier kunnen wij 22 campers kwijt. We zien je graag als onze gast terug ester19!

Roel-v-Meel

Bedankt voor uw positieve reactie! Terugkerende gasten zijn zeer gewenst. Wie weet tot volgend jaar!

Camping Zwaansmeerpolder