Helemaal top, je staat tussen de perenbomen, ruime plek, heerlijk perensap uit eigen boomgaard. Sanitair om door een ringetje te halen perfect gewoon.

JJSB

Alles wat in positieve zin gezegd is klopt. Enig dissonantje is het verkeer langs de camping overdag. Mooie fietstochten langs de dijk naar Hoorn, Medemblik en Enkhuizen

AHenLVDM

Buitengewone fijne camping. Zeer vriendelijke ontvangst! Prachtige plaatsen tussen de perenbomen. Bloemrijk, sfeervol. Het noorden van Noord-Holland (Hoorn, Enkhuizen, Alkmaar,..) zullen we nogmaals bezoeken en dan zeker deze fijne, kleine camping.

Minicamping De Kampeertuin