Camping Langs de Dedemsvaart

Dedemsvaart, Hardenberg, Overijssel, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Hele fijne en rustige camping met dito eigenaar. Voor camperaars, bushalte op 100 mtr.

Poulekey

Aardige en eerlijke beheerder. Goed onderhouden en rustige camping. Eerlijke uitleg over de prijs. Mooie omgeving om te fietsen.

Johnw11

Wat een fijne, mooie en schone camping. Een aanrader voor jong en oud. Alles zo netjes onderhouden en zeer vriendelijk welkom ook voor de trouwe viervoeters 🐶

Over ons

About us image
Vanaf het campingseizoen 2021 zijn wij, Erwin Dekker en Marloes Velthuis, de nieuwe gezichten van Camping langs de Dedemsvaart. Erwin, tot eind 2020 eigenaar en automonteur in zijn eigen autobedrijf, is het aanspreekpunt van de camping. Marloes zet naast de camping, haar baan als arts in het verpleeghuis voort. Wij hebben 2 kinderen Leroy en Sten, welke u vast en zeker ook zal ontmoeten. Erwin werkt inmiddels ook alweer een ruime tijd voor een aantal dagen per week bij Klussenbedrijf Dunnewind en als Monteur voor waterontharders bij Puurwater in Dedemsvaart. Op deze dagen probeer ik altijd telefonisch bereikbaar te zijn. Groetjes, Erwin, Marloes, Leroy en Sten

Camping Langs de Dedemsvaart