• augustus 2022

mooie camping met goede faciliteiten. prijs voor 2 personen hoger dan aangegeven €40 voor één nacht. echte familiecamping en zeker niet geschikt voor rustzoekers zoals wij. wij gaan niet terug maar dat ligt zeker niet aan de camping

Ge-Luc

uitstekende camping, schone sanitair gebouw, grote plekken.👍 vuilewater lozen lastig ivbm put licht aan de zij kant van de straat 🙈 kon niet met de camper er boven staat.

Prachtige verzorgde camping met top faciliteiten! Heerlijk genoten met vrienden en gezin! Eten is echt geweldig! 👌🏻 Tot snel!

• augustus 2022

Camping De Pappillon