Boerderijcamping De Kleverkamp

Diepenveen, Deventer, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Mooie beschutte plaatsen waardoor je veel privacy hebt. Goed sanitair en afwasplekken. Een gezellige recreatie ruimte waar we op uitnodiging van de campingeigenaren met zn allen de halve finale van het EK voetbal mochten kijken. Op korte fietsafstand van Deventer.

• juni 2024

mooie camping en lekker rustig en Deventer op fiets afstand en in de omgeving kun je lekker fietsen wij zouden 2 dagen blijven maar het zijn er 4 geworden kan wel eens weer. en aardige eigenaren Piet Adema Sneek

user208292322

Heerlijke rustige camping met van alles dichtbij en heerlijke fietsroutes. Of je nu naar Deventer wilt, Diepenveen, Schalkhaar of elders. Wij en onze dwergschnauzers hebben ons uitstekend vermaakt en komen graag nog eens terug groetjes Alfred Brinker en Hennie Oolbekkink

• juli 2024

• juni 2024