Land van Maas & Webbink

Geesteren, Tubbergen, Overijssel, Nederland

Een heerlijke rustige plek, geweldig! Wij hebben er twee nachten gestaan! 👍 Met de vriendelijke eigenaar nog een mooi gesprek gehad! 😊😊 Hij vertelde ons over het door hem aangelegd ,,Public Footpath " Dit wandelpad start aan de overzijde bij de parkeerplaats van het restaurant.

josetheo

Op verschillende foto’s staan campers op de parkeerplaats van restaurant Vinck. Dat is niet de camperplaats! Je moet langs het restaurant naar de grote hal rijden. Het terrein is een heel groot grasveld rechts en voorbij de grote hal. Een prachtige plek!

• augustus 2022

Goede plek. Jammer genoeg gaat het restaurant dicht aan het einde van de maand. Maar er komt een wijnbouwer met proeflokaal voor terug

• augustus 2022

Land van Maas & Webbink