• maart 2022

Zeer hartelijk ontvangen op een prachtige locatie met mooi uitzicht. Toilet en douche in het groepsgebouw, schoon en netjes. Vanaf het terrein loop of fiets je zo het bos in. We genieten hier van de rust.

• januari 2022

Goed verblijf voor jong (mooie speelgelegenheid) en oud (wandelen en fietsen) in een prachtige omgeving. Mooi sanitair, voor grijs water en chemisch toilet moeten de faciliteiten nog geoptimaliseerd worden. Maar gezien het enthousiasme van de beheerders zal dat goed komen. Dank voor het verblijf.

CamperDaan

Beste meneer / mevrouw, Bedankt voor jullie recensie! De faciliteiten voor grijs water en chemisch toilet gaan we zeker optimaliseren. We hopen jullie nog een keer weer te zien. Bedankt voor jullie gezelligheid en tips. Met vriendelijke groet, Robin Hartgerink

• oktober 2021

onlangs een nacht op deze plek gestaan. we werden warm ontvangen en de plek is goed! speelgelegenheid voor de kinderen en toegang tot sanitair is ideaal. op wandelafstand van de Friezenberg.

B-Slot

Dag meneer Slot, Bedankt voor je review! Fijn dat jullie verblijf goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Robin Hartgerink

• maart 2022

• januari 2022