• maart 2024

Inmiddels hier voor de 3e keer gestaan. Mooie plek en gastvrij ontvangen. Heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving. Wij komen zeker weer terug.

• februari 2024

voor ons een ideale camperplaats! heerlijk rustig, mooie fietstochten in de omgeving en uitzicht over de weiden.....wij hebben hier twee nachten met veel plezier gestaan. Geen andere camperaars op dit moment, dus gekozen voor plaats 11; topplek!! We komen graag een keer terug.....

• januari 2024

wij waren hier eind januari 2024, mooi en schoon , zeer rustig ,super hartelijke ontvangst. prima naar ons zin gehad en dat voor die prijs.

• maart 2024

• februari 2024