nette ruime camping. sanitair erg netjes. komen graag weer

Leuke locatie met veel loslopende dieren en mooie koeien. We hebben hier een aantal dagen gestaan met onze campers en Fiatjes 500. Lekker ruim met mooi wijds uitzicht. Mooi sanitair en aardige eigenaren. We komen graag nog eens weer. Bedankt namens ons allen.

• mei 2022

Bijzonder mooie plek om te mogen camperen. Leuk voor jong en oud, met veel vertier. Mede ook door tal van dieren, hartelijke ontvangst en in de avond getrakteerd worden op een snack door de campingbeheerster op de campingplek. Goede lokatie voor fietstochten. Komen zeker terug.

nette ruime camping. sanitair erg netjes. komen graag weer

• mei 2022