Reviews zijn helemaal waar. Prima verblijf. De prijs is 22,40 voor 2 personen.

t-m

Wat een ontzettend leuke en rustige camping midden in de natuur. Alles aanwezig en lekker schone sanitair. Zeer vriendelijke eigenaresse. En zeer leuk fietsen en wandelen in de omgeving. Een aanrader als je van rust en natuur houd.

Andre1970

Prima mini-camping. Netjes en schoon sanitair. Leuke ontvangst door jong stel dat de camping dit jaar heeft overgenomen. Het veld was na een paar dagen regen wel flink drassig, maar we kwamen goed weg.

TenD

Reviews zijn helemaal waar. Prima verblijf. De prijs is 22,40 voor 2 personen.

Camping de Dam