4van 5
  • maart 2024

Hymerdreams-met-Ype&Judith

we hebben hier 4 dagen gestaan het was top mooie locatie veel groen op de boerderij hebben ze veel soorten dieren lekker aaien douche was heel goed lekker tot de volgende keer cindy en ed

eddy54

Prima plek. Zeer vriendelijke ontvangst door Leo. Lekkere ongecompliceerde kampeerplaats. Centrum van Leersum op een goed kwartiertje loopafstand. Wij waren er met de jaarlijkse bloemencorso, ook een aanrader. Een gezellig dorpsfeest.

4van 5
  • maart 2024