Parking Sundsvall, Leerdam

Leerdam, Vijfheerenlanden, Utrecht, Nederland

• juni 2024

Goed plekje voor een nacht,plaats voor 3 campers Maar door een parkeerprobleem staan er meerdere auto's(gratis)geparkeerd op de andere camperplekken Beetje apart dat wij netjes betalen,en ieder ander het als gratis parkeerplek gebruikt

• juni 2024

camperplaats binnen het hek van de jachthaven voldoet gewoon aan verwachtingen. Zeer vriendelijke en behulpzame havenmeester. Sanitair ruim voldoende.

Parking Sundsvall, Leerdam