Uitstekende mini camping met alle noodzakelijke zaken. Zeer veel privacy door afgeschermde plekken. Minimaal verblijf 3 nachten. Ligt aan een knooppunten route. Komen hier zeker terug.

• mei 2021

Prima minicamping en super net sanitair ons uitzicht op het naastliggende terrein was iets minder. Mooie plekken met eigen watervoorziening en afvoerputje. De mogelijkheid werd geboden om de fietsen binnen te zetten.

• april 2021

Prachtige plekken heerlijk rustig Goed sanitair . Vriendelijke eigenaren .mooie routes met de fiets door de leusder heide..

• mei 2021

• april 2021