alles waterende gemeld is klopt, we hadden geluk plaats direct aan t water op de pier, wel alles erbij en ja vinden wij redelijk zoveel prijs, leuk in t rond kunnen fietsen vandaag al rit van 57 km, en het weer zit ook mee nog beetje veel wind maar we klagen niet

JvanDuijn

Super mooie plek aan de lek. Vriendelijk ontvangst en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Op 400m een leuke beachclub waar je heerlijk kunt sappen en happen. We komen zeker terug

20Euro plus 5Euro stroom is 25 Euro

20Euro plus 5Euro stroom is 25 Euro