Heel vriendelijke ontvangst. Wegens het natte gras op rijplaten gestaan, prima geregeld. Zeer schoon sanitair. Verkoop van eerlijk rundvlees. Honden hartelijk welkom.

Adria467

Prima plek, sanitair mooi schoon en ruim. Dicht bij zee op de fiets goed te doen. Mooie plek om te geocache. We stonden op een mooie verharde plek. Prijs voor een camping is prima €20,-, vind je het te duur? Rij je gewoon door😉 ieder zijn keuze

Geka59

eerste keer geweest supernette minicamping kort bij Domburg alsook Middelburg vriendelijke ontvangst en enorm grote plekken we komen terug

Camping De Westhoek