SVR-camping Hof van Axel

Axel, Terneuzen, Zeeland, Nederland

SVR-camping Hof van Axel

camperplaatsen op het erf van een monumentale [zorg]-boerderij - buiten de poort gratis plekken - winkels en supermarkten - Hulst en Terneuzen 10km - openluchtzwembad 3km - centrum 3km

• Eerste Verkorting 10

4571 RK, Axel, Nederland

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

• juni 2021

We hebben genoten van de rustige en charmante boerderij-omgeving. De kinderen - en wij ook 😊 - hebben plezier beleefd aan de vele dieren en het mogen helpen met de verzorging ervan. De frietjes op zaterdagavond waren heerlijk. Petje af, wij komen zeker nog eens terug.

• mei 2021

• februari 2021

Een eenvoudige nogal rommelige cp. Overal lag troep en rommel maar dat was misschien omdat ze al een jaar zo goed als dicht zijn. SUPER vriendelijke beheerders. Kost nu 12,50 per dag/nacht.

Ron-en-Moniek-de-Haan

Inderdaad is de camping in de winter gesloten. Meneer de Haan belde me als er een mogelijkheid was om te blijven. Ik accepteerde. Voor deze mensen hebben we het sanitairgebouw schoongemaakt. We hebben 12,50 per nacht in rekening gebracht voor elektriciteit, vers drinkwater, afvalwater en ze hebben de zeer grote camper schoongemaakt zonder ons te vragen. Kom alsjeblieft terug in de lente of zomer en je hebt een andere ervaring op onze boerderij en camping.

• juni 2021

• mei 2021