• mei 2023

er zjjn GEEN gratis plekken meer ivm misbruik door enkele campergasten. U bent uiteraard van harte welkom op de camping tegen het standaard tarief. met vriendelijke groeten, Het beheer.

• juni 2021

We hebben genoten van de rustige en charmante boerderij-omgeving. De kinderen - en wij ook 😊 - hebben plezier beleefd aan de vele dieren en het mogen helpen met de verzorging ervan. De frietjes op zaterdagavond waren heerlijk. Petje af, wij komen zeker nog eens terug.

• mei 2021

• mei 2023