Prima camperplek als je geheel zelfvoorzienend bent. Erg rustig gelegen in de polder.👍

hele fijne camperplaats mooie omgeving hele goeie eigenaar aanbeveling waard

Middenin de zomervakantie hier een weekend geweest; wat een heeeeerlijke rust aan het watertje; ( plaats 1.) omgeving is fantastisch voor fiets en wandeltochten. Wij hebben weer volop genoten!!

JanenAnne

Hartelijk dank voor de mooie review. Goede reis nog.

hele fijne camperplaats mooie omgeving hele goeie eigenaar aanbeveling waard

JanenAnne

Hartelijk dank voor de mooie review. Goede reis nog.

Camperlocatie Sluishoek