weekendje Harderzee voor de eerste keer daar, op de camperplaats, vriendelijke introduktie en heel mooie en netjes sanitaire voorzieningen. Hadden zelfs geen vertrekuur op zondag 👍. Zeker tot nog eens Peter&Dorine en Loesje

yaskas

We waren gisteravond op de camping en hadden graag willen blijven, maar omdat de netheid van de douches en toiletten (zelfs niet binnen 24 uur schoongemaakt) veel te wensen overlaat, zijn we vandaag opnieuw gegaan. De plek zelf is prachtig aangelegd en de tuinman is erg vriendelijk.

blechzelt2

Goedemorgen familie Weber, bedankt voor jullie bezoek aan onze camping en het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de camperplaats goed is bevallen. We betreuren het echter om te horen dat jullie ons sanitair als niet schoon hebben ervaren. Zoals je kunt lezen in onderstaande reviews hebben wij een schoon sanitair hoog in het vaandel. Onze excuses voor het ongemak die het heeft veroorzaakt. We gaan aan de slag met jullie feedback. Een prettige vakantie nog gewenst. Groetjes Lora

daniellerudy

Bedankt voor jullie review Rudy en Danielle! Het was leuk om jullie (weer) te mogen ontvangen op ons plekje in Groede. Hopelijk tot volgend jaar! Groetjes Lora

Camperplaats bij Camping Harderzee