Camping De Vogel

Hengstdijk, Hulst, Zeeland, Nederland

Camping De Vogel

Vier aparte camperplaatsen - ook plaatsen op de camping - ruim en in een prachtige omgeving - Overdekt zwemparadijs - binnenspeeltuin - restaurant en cafetaria - centrum 1km

• Vogelweg 4

4585 PL, Hengstdijk, Nederland
  • € 46,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

• november 2019

Wij hebben hier gestaan omdat het niet ver van ons huis was . Propere camping en sanitair maar voor ons niet voor herhaling vatbaar .

• april 2019

Topcamping met dito faciliteiten, maar daar betaal je dan ook wel dik voor. In de onmiddellijke omgeving kan je wandelen en fietsen, maar verder geen bezienswaardigheden. Kindvriendelijk zijn ze hier wel.

• april 2019

Grote camping waar veel dingen voor de kinderen zijn Toilet werd 3 dagen niet schoon gemaakt, dit gebeurde pas op de vrijdag omdat er dan meer vaste gasten komen vermoed. Veel geluid midden in de nacht van auto's die weggaan. Kom hier niet meer terug

• november 2019

Cor-Smit

• € 46,00 • 1 apr. t/m 31 okt.