Alpaca-World Camperplaats

Koewacht, Terneuzen, Zeeland, Nederland

• juli 2024

behalve toilet en douche, is hier het paradijs. vriendelijk, gemoedelijk, flexibel en zeer rustig,

• juli 2024

Wat een mooie plek! Reuze aardige ontvangst. Nog alpaca’s helpen voeren. Wij waren er van 29 op 30 juni. De op één van die dagen uitgerekende geboorte van een jong ging helaas niet door. We komen nog een keer terug om te kijken wat er van hem/haar is geworden.

reneveenendaal

fijne plek. leuk om even bij de alpaca’s rond te kijken even van de live muziek te genieten. kom zeker nog eens terug

Alpaca-World Camperplaats