• juli 2021

wij hebben hier 2 nachten met een camper gestaan en het is ons prima bevallen. prachtig schoon sanitair en zeer aardige gastvrouw/gastheer. mooie fietsroutes in de omgeving en centraal gelegen om Vlissingen en Middelburg te bezoeken. Komen zeker nog een keer terug.

• mei 2021

Prima kleinschalige camping. Gelukkig geen douche of warmwater-munten. Schoon sanitair en 's nachts heerlijk stil. Recreatieruimte voor als het regent met o.a. leesvoer en magnetron. Flexibele en vriendelijke eigenaren. Gunstig gelegen op fietsafatand van Vlissingen, Middelburg en strand.

• juli 2021

• mei 2021