Camping De Lachende Loods

Koudekerke, Veere, Zeeland, Nederland

• juli 2024

zeer mooie camping hele ruime plaatsen schoon en net toilet en doucheruimte vriendelijke uitbaters wij komen hier zeker terug Vlissingen op fietsafstand wij bezochten deze camping van 12 tot en met 14 juli 2024

• juni 2024

Leuke gezellige plaatsen om te staan, mooi verhard met gras ernaast. Sanitair zou wel eens een opfrissing mogen krijgen. Eigenaar was niet zo vriendelijk maar uiteindelijk ons super vermaakt om van daaruit 2 dagen te fietsen. Zonder fiets kan je hier niet veel doen.

• juni 2024

Rustige kleine camping, prima, simpel doch doeltreffend. €25 voor 2p met camper betaald. Goede uitvalbasis voor fietstochten en dicht bij Middelburg en Vlissingen.

• juli 2024

Camping De Lachende Loods