een hele fijne camping ideaal voor kinderen. als oudere pensionados zoals wij moet je tegen de spelende en alom aanwezige kinderen kunnen. Hel van viel regelmatig de wifi uit.

WimmieBoy

Bedankt voor de review, een anti slipmatje had u even bij de receptie kunnen vragen, deze hebben we op voorraad liggen maar niet iedereen wil zo’n matje. We zijn een extra skelter garage aan het maken zodat er wat meer ruimte komt om deze op te bergen. Voor een eetgelegenheid hebben we geen vergunning, maar gelukkig is er op 1 km afstand een frietboer en een restaurant en op 3 km afstand in Middelburg zijn er nog veel meer eetgelegenheden. Bedankt dat jullie onze gasten waren.

Minicamping de Broodkist