Een mooie en rustige camping het sanitair is wel gedateerd maar zeer netjes je zult er geen vuiltje vinden en daarbij ook nog een zeer vriendelijke gastvrouw, en het was een goede uitvalsbasis voor onze hobby geocachen.

Heytse

nette camperplaats, vlissingen, koudekerke, dishoek etc op fietsafstand, met echte fietsen geen electrisch gedoe. ontvangst etc prima voor elkaar

Pumba

Vriendelijke ontvangst op deze rustige minicamping, gedateerd maar schoon sanitair, toiletpapier en handzeep aanwezig.Mooi uitvalsbasis om heel Walcheren op de fiets te doen, duidelijke knooppunten en goede fietspaden.

Minicamping Besuijen