Middelburg, Zeeland, Nederland

Minicamping De Vlaschaard

kampeerplaatsen op Vekabo camping - voor exacte tarieven in verschillende periodes zie website - strand 4km - centrum 1,5km

• Koudekerkseweg 165

4335 SN, Middelburg, Nederland
  • € 18,60 • 1 jan. t/m 28 feb.

€ 32,60 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 28,60 • 1 sep. t/m 30 sep.

€ 20,60 • 15 okt. t/m 31 okt.

€ 15,60 • 1 nov. t/m 31 dec.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• april 2022

Bienvenidos95

Graag een toelichting vanuit onze kant. Vorig jaar bent u inderdaad in augustus geweest. Fijn dat u toen wel een positieve ervaring hebt gehad! Nu bij aankomst had het de nacht en in de ochtend gesneeuwd en geregend, de weersvooruitzichten waren niet optimaal, grasvelden waren vochtig, het seizoen moet nog beginnen.... Dit waren dus ook de redenen, om u niet op een veld te laten rijden met een camper. En dan het risico te lopen dat het veld kapot gereden wordt. Dit hebben we ook aangegeven. Er staat inderdaad 1 camper, voor langere tijd op het veld, De andere campers hebben we net als u 'gedumpt' op de nieuwe verharde camperplaatsen, waarbij u ook, bij mooi weer, gewoon op het gras kunt zitten. Op de andere velden staan idd. caravans (!), geen campers. We hoopten dat u toch een fijn weekend zou hebben en aan u de keus gelaten, om te blijven of misschien dan naar een andere camping te gaan, waar er hier op Walcheren heel veel van zijn, en u dan toch geniet van uw weekend weg.(maar niet, als het u niet bevalt, dan...) De vorige keer hebt u ook kunnen zien en ervaren dat het sanitairgebouw niet verwarmd is, dus dan is het begrijpelijk dat het met tempr. rond het vriespunt koud kan zijn idd. Hier wordt aan gewerkt... Ook is de campingbeleving anders in augustus met zomerse tempraturen of begin april met tempraturen rond het vriespunt en een koude Zeeuwse wind...

• januari 2022

Kie_keboe

Onze excuses hiervoor. Gelukkig zijn we allemaal mensen ;) Fijn, dat u toch nog genoten hebt. graag tot een volgende keer!

• april 2022

• januari 2022

Kie_keboe

• € 18,60 • 1 jan. t/m 28 feb.

€ 32,60 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 28,60 • 1 sep. t/m 30 sep.

€ 20,60 • 15 okt. t/m 31 okt.

€ 15,60 • 1 nov. t/m 31 dec.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard