leuke camping op boerderij met koeien en paarden. leuke vriendelijke eigenaren. Zeer goede ligging om het centrum van middelburg te bezoeken. of voor een wandeling op landgoed ter Hooge of een fietstocht naar het strand of over het walcherse platteland. Ik blijf hier 4 nachten en kom zeker terug.

de-gipsy-king

De camping ziet er goed uit we hebben hier 6 nachtjes gestaan Sanitair gebouw is mooi maar iets meer aandacht voor poetsen zou fijn zijn , in de douche hebben de spinnewebjes mij in de gaten gehouden Verder oké

SVR-minicamping 't Hof Noord Ambacht