Wieneke&Koen

We hebben weer een paar dagen met onze buscamper op deze heerlijke camping gestaan. Top sanitair, fijne plekken, vriendelijk ontvangst, vlakbij strand en Zwin-vogelspotgebied. Zelfs weer 2 zeehonden gezien! We verheugen ons op de volgende keer.

Bergwag

Meer dan 5 ⭐️ waard! Prachtig gelegen aan het Zwin, vlakbij Cadzand. Sanitair is uitstekend, zeer ruime plaatsen, veel speelgelegenheid voor kids, mooie fietsroutes. Een super vriendelijke gastvrouw maakt het geheel af. Top!!

Camping de Wachtsluis