• januari 2024

niet meer boeken of naartoe gaan ...camping bestaat niet meer en gaat een resort worden

christophe1987

Geen enkele ster waard! Degoutante eigenaars, geen enkel contact met de campinggasten. Het enige dat telt, is ontvangen! Was ooit een mooie, gezellige camping! De eigenaren zijn TOTAAL niet te vertrouwen! Tip: Koop ZEKER niets op camping Zo’n en Zee!

DDB67

Let op,, camping is GESLOTEN!!!! Wij hadden online via hun website gereserveerd en betaald maar de camping is definitief dicht. We stonden voor een dichte slagboom en verlate camping. Er bleek later wel een mail te zijn gestuurd maar die hebben we onder het rijden niet meer gezien....

• januari 2024

Camping Zon en Zee