SVR Camping Tuinenburg

Zaamslag, Terneuzen, Zeeland, Nederland

een heel propere, rustige camping waar je een heel groot perceel krijgt,midden in het groen. heel vriendelijke ontvangst en super proper sanitair. de aanwezige alpaca,kamelen,pony's en paarden zijn een meerwaarde voor de kleine kinderen. heel mooie regio om te fietsen.

ann-frank

fijne eigenaar maar id de prijs is echt wel meer. stroom duur en WiFi niet bij je camper. sanitair wel heel schoon en een mooie plek

Abevers

Inderdaad: vriendelijke ontvangst en mooie plekken. Jammer dat de prijs niet klopt! Wij betaalden inclusief belasting voor 2 personen €24,34. Stroom is €4,00 per dag. Dit vonden wij fors aan de prijs. wees dus alert op de stroomprijs en boek zo mogelijk zonder stroom.

SVR Camping Tuinenburg