Kleine camping op een mooie landelijke plek met fijn uitzicht (stonden op plek 4). Wel veel hobbels, bobbels en kuilen…even schudden voor je staat. Sanitair eenvoudig. Landwinkel en personeel is super. Mooie omgeving, top om te fietsen en wandelen.

Marc&June

opnieuw een lang weekend (Hemelvaart) op deze prachtige camping waar we ons thuis voelen. Vlak bij de prachtige stad Rotterdam terwijl de koeien bijna Fries loeien in de wijdse omgeving. kortom: een aanrader !!!

HenkN

Wij vinden dit een heerlijke camping; waar ook campers welkom zijn! Mooie ruime plekken; schoon sanitair (geen extra kosten) en supervriendelijke eigenaren en personeel die meedenken. Kortom een aanrader.

Camping het Lansingerland