• december 2023

mooi uitzicht, maar vol op de wind. veel te duur voor alleen parkeren en slapen in je eigen accomodatie. geen faciliteiten voor campers

• november 2023

2 camperplaatsen voorzien op autoparking, mooi uitzicht, mooie wandeling over de vestingwallen, overdekt winkelcentrum op ongeveer 1,5km. 1 nacht doorgebracht voor 14.50€ via aan-uit-net.

pips44

Mooi uitzicht over het water, maar geen voorzieningen. Wij vinden de prijs te hoog, mede omdat de rest van de autos op de parkeerplaats gratis staan.

• december 2023

• november 2023