Prima plaats om Leiden te ontdekken.( 20 minuutjes op de fiets) Vriendelijk ontvangst door Aad. En wat een uitzicht en wat een rust!!!! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Henri1960

Hier meerdere malen neergestreken. Prima voorzieningen ook in de winterperiode. Ruime en verharde plekken voor de camper. Op fietsafstand van Leiden en een prima uitvalsbasis voor fietstochten.

pzhw

Gillend weggerend. We zijn echt niet ‘type Van der Valk ****’ en heus wel wat gewend, maar dit verdiend zéker niet de schoonheidsprijs. afvalbak vol en afval ernaast en sanitair was heel vies, incl. de bijkomende geur.

Camping Hoeve Dijkzicht