• april 2022

Prachtige ruime plekken, hete douches zonder muntjes, mooie fietsroutes nabij, zeer vriendelijk ontvangst, vrij uitzicht, knusse spelletjeskamer, uitzicht op paarden. Aanrader!

BarettaPink

Wat in het vat zit....We zijn kennen de weg nog niet zo goed in binnen Campercontact en komen er nu pas achter dat u een review hebt geplaatst....en nog een hele mooie ook. Beter laat dan nooit is er dan ook in dit kader en dan mbt onze reactie ;-). Dank voor u komst en deze mooie review. Een mooie zomer gewenst in 2023! vrgr Anouk en Aad

• september 2021

Heerlijk rustig plekje, ruime plaatsen en aardige beheerder.

mjochem

Dank je wel voor de review en fijn dat het gewaardeerd werd. Graag tot ziens. vrgr Anouk en Aad

• april 2022

• september 2021

Heerlijk rustig plekje, ruime plaatsen en aardige beheerder.

SVR minicamping Kastanjehoeve Go