Op loopafstand van Schoonhoven. Ruime plaatsen op een open terrein. Prijs per nacht inclusief stroom, zonder wifi aan de hoge kant €35,00 +€5,00 toeristenbelasting.

Mooi verzorgde camping, schoon en net sanitair. Eerste seizoen met nieuwe eigenaars. ontzettend lieve en behulpzamen mensen die het je echt naar je zin willen maken. Hadden een mooie plek aan het water met onze buscamper. Leuk om de schepen voorbij te zien varen. Wij komen zeker terug!

Harlo

Leuke camping. 30 maart een nacht met de camper gestaan. Zeer vriendelijk ontvangen. Voorzieningen zijn compleet en schoon.

Stadscamping Schoonhoven