Campererf Familie Treure

Streefkerk, Molenlanden, Zuid-Holland, Nederland

Wat een gastvrijheid! en wat een heerlijke plek. Zo genoten met onze kleinzoon. We komen zeker nog een keer terug.

ae.godschalk

Wat fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Wij vonden het ook heel gezellig dat jullie er waren en hopen jullie zeker nog een keer terug te zien.

atawalpe

Bedankt voor jullie verblijf bij ons en een mooie tijd gewenst in Nederland. Uiteraard welkom om terug te komen als jullie in Nederland verblijven en onze mooie omgeving te ontdekken. Vriendelijke groet, familie Treure / v.d. Berg

• maart 2024

Prettige en gastvrije ontvangst en mooie, rustige camperplaats. Goed geslapen. Door regen was grasveldje nog te drassig, maar op verharding ook mogelijk. Electra, wc en water aanwezig. Omgeving ook mooi om te wandelen en fietsen, zelfs bij (veel) regen en wind.

DickPet

Bedankt voor jullie verblijf bij ons, jammer dat het weer tegen viel. Altijd welkom om terug te komen en nogmaals te genieten van onze mooie omgeving.

• maart 2024

• Middenpolderweg 2a