wel ruimte hier. maar naam van deze camperplek is niet bekend bij de eigenaar. sterk verouderd sanitair en 1 plek heeft stroom via een contactdoos vanuit de lantaarnpaal. nergens mogelijkheid om chemisch toilet te legen. word toch nog 15 euro voor gevraagd!

2-8-2022 nu voor de derde keer op deze prachtige plek. super vriendelijk ontvangst duidelijke uitleg over de stroompunten en sanitair. vanuit hier kun je alle kanten op te voet met de boot en de fiets echt genieten hier. we gaan hier nog vaak terug komen.

Camperlocatie De Wilde Gans