op advies van een Noor met grote camper hier overnacht, voordat we de boot terug nemen. na sluitingstijd aangekomen. Genoeg plek tussen de campers van het bedrijf.

• juni 2018

Wij kwamen hier op 19 juni 2018 om te overnachten, maar kregen te horen dat de dit alleen voor klanten bedoeld was. Men stuurde ons door naar een camping zo'n 2 km verderop. Vandaar het cijfer. Het terrein stond overigens wel helemaal vol met campers die zij te koop of in de reparatie hadden.

• juli 2017

8 juli, prima, rustige, overnachtingsplaats . Wij waren er in het weekend. Het centrum van Grimstad met jachthaven ligt op loopafstand ,ca. 20 minuten.

• juni 2018

• juli 2017