• september 2021

parkeren direct aan de rivier kan niet: Zie ketting op de 2e foto. Resteert dus parkeren op parkeerplaats langs de weg zonder zicht op het water.

• juli 2021

Het was een erg mooie plaats om te verblijven! Het was een locale zwemplaats voor gezinnen. Iedereen was erg aardig en het was zeer rustig ‘s nachts. Wij hebben heerlijk geslapen. Er zit een supermarkt in de buurt (5 tot 10 minuten lopen) waar wij in de ochtend lekkere broodjes hebben gehaald.

• augustus 2019

Een geweldige rustplaats bij mooi weer direct aan de rivier, niet direct herkenbaar vanaf de weg. We bleven overnachten.

• september 2021

• juli 2021