we kwamen hier eind juli rond 16:30 aan. Geen enkel probleem om een mooie plek te vinden. Sanitair schoon. Lekker veel warm water bij de douche. wifi signaal zwak op onze plek,aar iets verder naar voren prima. We betaalden 310 + 40 Nok toeristenbelasting.

marcsamsom

Prima camping hoor in tegenstelling tot wat je veel leest. Gewoon op tijd komen dan is er plek zat (zo rond 16:00 raakt het echt vol). Wij stonden aan het eind rechts bovenaan, verharde plekken met stroom, beter ook als het nat is. Je kunt goed lopen naar het centrum van Kristiansund.

Petorrr

Dit is een vreselijke plaats. Kom hier niet. Het was helemaal vol toen we kwamen, maar ze lieten nog steeds meer mensen binnenkomen. Geen afgebakende plaatsen, busjes overal geparkeerd en te dicht op elkaar. Douches smerig

Atlanten Turistsenter